1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 15:16
gönderen sonbahar
Programın amacı, çağrı merkezi sektörünün temel ilkelerine, süreçlerine ve yönetime vakıf, etkin iletişim kuran ve müşteri bağlılığı yaratan insan kaynağı yetiştirmektir.
Ülkemizde Çağrı Merkezi sektörünün gelişimine paralel olarak nitelikli eleman ihtiyacı da artmaktadır. Bu nedenle sektöre ilgi duyan ve bu alanda eğitim alarak mesleki anlamda uzmanlaşmak isteyenlere uzaktan eğitim yoluyla sektörde istihdam edilme imkânı sağlanması amaçlanmaktadır.

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:01
gönderen emrahk
Nick'ini nasıl değiştirdin?.. :?: :?:

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:14
gönderen sonbahar
emrahk yazdı:Nick'ini nasıl değiştirdin?.. :?: :?:
adminden rica ettim:)

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:16
gönderen emrahk
Anladım, önceki de güzeldi. Bende mi değiştirsem. :mrgreen:

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:19
gönderen sonbahar
sen bilirsin :mrgreen: ama değiştirirsen ve pişman olursan geri dönüşü yok :wink:

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:20
gönderen emrahk
sonbahar yazdı:sen bilirsin :mrgreen: ama değiştirirsen ve pişman olursan geri dönüşü yok :wink:

Evet en iyisi dursun ''emrahk'' marka oldu... : :mrgreen: :lol:

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:22
gönderen sonbahar
emrahk yazdı:Evet en iyisi dursun ''emrahk'' marka oldu... : :mrgreen: :lol:
:lol: :lol: :lol:

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:27
gönderen emrahk
Neyse konu dağılmasın, birşey sorayım haberin var mı? AÖF'nin birçok bölümleri kredili sisteme geçtiği için artık ''bütünleme'' sınavları olmayacakmış. Bir arkadaşım bunun hakkında araştırma yapmış ama bulamamış, senin haberin var mı ne olacak bundan sonra, sadece vize ve finaleller mi olacak?..

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:37
gönderen sonbahar
bu linke yazmıştım.
Dönemlik-kredili sistem; derslerin dönemlik olarak belirlendiği, bir öğretim yılının güz ve bahar olmak üzere iki dönemden oluştuğu, her dönemde bir ara ve dönem sonu sınavının yapıldığı, bütünleme sınavının bulunmadığı....
http://www.aciklise.net/Forum/viewtopic.php?f=76&t=6083

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:39
gönderen emrahk
Sağol, burada yazılanları okur artık. Bakalım yeni sistem iyi mi kötü mü?..

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:41
gönderen sonbahar
normal örgün eğitimler gibi yaptılar sanırım.inşaallah iyi olur.

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2011, 20:46
gönderen emrahk
Ama örgünlerde de bütünleme var. Galiba eskiden örgün gibiydi, şimdi AÖL gibi olacak... :)

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl 2011, 14:25
gönderen sonbahar
evet aöl gibi dönem dönem olacak fakat bunda her dönemde iki sınav yapılacak.

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl 2011, 14:49
gönderen gülbeyaz
sonbahar yazdı:
emrahk yazdı:Nick'ini nasıl değiştirdin?.. :?: :?:
adminden rica ettim:)
nsıl yani kimsin sen bende bakıyorum kim bu 300 küsür mesajı var ama tanımıyorum diye.

Re: Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl 2011, 14:58
gönderen Yağmur damlaları
gülbeyaz yazdı:
sonbahar yazdı:
emrahk yazdı:Nick'ini nasıl değiştirdin?.. :?: :?:
adminden rica ettim:)
nsıl yani kimsin sen bende bakıyorum kim bu 300 küsür mesajı var ama tanımıyorum diye.
one.flower olsa gerek.. :wink: