AÖL Yeni Kayıt ve AÖL Kayıt Yenileme İşlemleri

AÖL yeni kayıt işlemleri senede 2 iki kez yapılmaktadır. AÖL kayıt yenileme işlemleri ise yılda 3 kez yapılmaktadır. Açık Öğretim Lisesine kayıtlı ve 18 yaşından küçük öğrenciler senede 2 kez, 18 yaşından gün almış kayıtlı öğrenciler ise senede 3 kez sınava girerler.

AÖL Yeni Kayıt :

1- İlköğretim okulu/ortaokuldan mezun olanlar ile ortaokul veya imam-hatip ortaokulunu tamamlayanlar,

2- Orta öğretim okullarının ara sınıflarından (Meslek Liseleri dahil) tasdikname alanlar,

3- Yurt dışında öğrenim görmüş olanlardan, öğrenim düzeylerini gösteren denklik belgesini yaptıranlar,

İl ve ilçelerde bulunan Halk Eğitimi Merkezi ile MAÖL Meslekî Eğitim Merkezi Müdürlüklerine başvurarak yeni kayıt başvuru işlemlerini aşağıdaki tarihlerde yaptırabileceklerdir.

 

AÖL Kayıt Yenileme :

Açık Öğretim Lisesi öğrencileri, yılda 2 kez (III. Dönem sınavlarının 1. gününde 18 yaşından gün almış öğrenciler 3 kez) yapılan sınavlara girebilmek için ve girecekleri dersleri seçmek amacıyla AÖL Kayıt Yenileme işlemi yaparlar. Öğrencilerin mezun olana kadar her dönem kayıtlarını yenilemesi gerekir. Açık Öğretim Lisesi öğrencileri, AÖL Kayıt Yenileme işlemlerini aşağıdaki tarihlerde yaptırabilirler…

 

Açık Öğretim Lisesi Güncel iş takvimine ulaşmak için buraya tıklayınız.

1.483 yorumlar

  1. Ben açık öğretim lise son sınıfa kayitliydim fakat 3 4 senedir hiç bir sınava girmedim durumun pasif olarak gözüküyor ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz

  2. Slm ben liseye yeni kayıt yaptırmak istiyorum kayıt ücretini öğrenebilir miyim bide her dönem kayıt yenilerken aynı ücreti odemelimiyim

  3. Yeni kayıt yaptırınca lise ne kadar sürüyor aceba

  4. 3 dönem sınavları izin zamanına denk geliyor 1. Ve 2. Dönem geçer nalınıza 3.ye görülmese sorun olurmu

  5. Hocam acık lıse duzden meslekı maole gecıs yapmak ıstıyorum yapabılırmıyım kredımde degısım meydana gelırmı

  6. Meraba hayır benim kredimi çok az ama ben açiktan okumak istemiyorum ben normalde okul lisans okumak istiyorum nasıl dilekçe felan verbilirim

  7. ben açık liseye yenı yazılıcamda ortraokulu bitirdim su an lise 3 e başlcıam ama bu sene açık liseye yazılıcam hangi belgeler lazım yardımcı olurmusunuz

  8. Şimdi lise 3ten kaldık tastikname aldık kredimiz mesela 110 o kredi acikogretimle işler mi

  9. Sınava kayıt için illa halk eğitime gitmek zorundamıyız ödeme yapınca bankaya kayıt yenilenmiyormu

  10. Mrb ben lise son sınıf oldum ama zorunlu nedenlerden dolayı bıraktım yeni kayıt yaptım açıkögretime tekrar lise son sınıfı okuyo olucam deil mi ve ortak+seçmeli kredi 214 diyo biraz bilgi verir misiniz aol de okuduğu dönem 1 toplam dönemi 7 diyo ben gene 4 yıl lise mi okuyacam bisey anlayamadım admin??

  11. Selamun Aleykum
    Ben Şuan geçici kayıtla üniversite okuyorum
    Ve ek sınava gidecektim ama tarihleri öne alınmış ve başvuru yapamadım
    Dilekçe gönderdim olmadı.
    2. Bir ek sınav olmasını bekleyeceğim mecburen
    Sizce olur mu 2. Bir ek sınav
    Geçen senelerde olmuş hep
    Çok acil bilgi verebilirmisiniz lütfen Admin?

  12. Merhaba benim drumum sitede “yeni kayit” olarak gozukuyor, onaylanmasini mi bekleyecegim?

  13. Hocam meslekı acık lıse okuyorum kredım 130 orta ders acık lıseye gecıs olurmu olursa ne zaman olur Kredım sılınırmı ?

    • Seçmeli ve ortak derslerden aldığınız krediler aktarılır, ancak alan derslerinden aldığınız krediler AÖL okuluna aktarılmaz. Açık Öğretim Lisesi, Mesleki Açık Öğretim Lisesi ve Açık Öğretim İmam Hatip Lisesine herhangi bir nedenle ilk kayıt veya kayıt yenileme yaptıramayan öğrenciler için ilk kayıt ve kayıt yenileme iş ve işlemlerinin, 12 Ekim 2017 mesai bitimine kadar açık olması kararlaştırılmıştır.

  14. Merhaba ben 10.sınıfta bir dersten kalmıştım bu sene açığa geçmek istiyorum acaba bu dersi vermem gerekir mi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Powered by aciklise.net Açık Öğretim Lisesi